Thursday, October 16, 2008

Zvonimir Slipcevic Zvonko (1969-2008)



Police officer killed in action...My Brother!
The Best Big Brother Ever...i love you my brother.
Zvonimir Slipcevic Zvonko (1969-2008)

Pozivamo sve čitaoce koji se slažu sa prijedlogom da se dodijeli ime jednoj ulici u Bihaću u čast Zvonimiru Slipčeviću, poginulom policajcu pripadniku JP za podršku, da potpišu web peticiju koja će nam omogućiti da se borimo za taj prijedlog. Peticiju koju potpisujete namjeravamo poslati osobama koje bi taj prijedlog mogle ostvariti.



Ukoliko se bude zahtijevalo da peticija bude u pisanom obliku sa stvarnim potpisima osoba, onda ćemo organizovati potpisivanje peticije u centru grada, gdje će nam Vaš potpis puno značiti. Web peticija će u tom slučaju biti ogledni slučaj u kojem ćemo ustanoviti broj zainteresovanih osoba.



Peticiju potpišite na sljedećoj web adresi:

http://www.petitiononline.com/zs151008/petition.html

Zvonimir Slipcevic Zvonko (UPPS)

28 comments:

Unknown said...

It was a privilege knowing you

Unknown said...

moje iskreno saucesce,Zvonku sam jos upoznao tokom rata kao suborca s mojim rodjakom, bio je istinski heroj i borac,jos ne mogu da vjerujem

Anonymous said...

Moja sucut, Mimi. Pozdrav, Ignacija

Bady said...

Moje saucesce porodici Slipčević.Suosjecam sa vama u vasoj boli.Bio mi je veliki prijatelj od kojeg sam naucio puno.Uvjek cu se sjecati naseg druzenja,sali,ronjenja.Hvala mu na svemu i neka mu je laka zemlja.Nikad te necu zaboraviti.Bady

Dina said...

Zelimo ovim putem iraziti saucesce cijeloj porodici Slipcevic povodom pogibije naseg dragog komsije, velikog covjeka, heroja i postenjacine. Njegovu plemnitost nikada necemo zaboraviti...

Komsinica Dina sa familijom iz Svedske

J. C. said...

Shokiralo me je kada sam chuo za strashnu vijest, a evo sluchajno sam vecheras nashao tvoj blog, moje iskreno sauchesce.

Mirela Piralic-Tsagkalidis said...

Ja jos uvijek ne mogu da vjerujem!!! Strasno.. :(
Ko ce me sad podizati jednom rukom i tjerati da plesem kolo u sitne sate? Nedostajace mi Zvonkicev osmjeh, energija, optimizam,karizma koju je imao,brzina kojom je zivio i sve stizao,sva ludovanja i druzenja,nacin na koji je volio ljude..
Bihac nikad vise nece imati osobu kao sto je bio nas Zvone
Ponosna sam sto sam te poznavala i zvala prijateljem.
Tebi Mimi,Snjezi,mami,tati Ireni i cijeloj porodici upucujemo najiskrenije saucesce

Mirela & Aimilios (Canada)

THEMICO said...

Saucesce....

Anonymous said...

neznam sta reci niti sta napisati osim van sebe sam.....moje iskreno saucesce...komso

Anonymous said...

nemogu da vjerujem da ga vise nama.iskreno saucesce tebi i tvojoj familiji...

davor basic-dado said...

zvonko...............................

Unknown said...

Dear Mimi, my utmost sincere condoleances. Zvonko was one of a kind,a legend in his own time and a friend for life. I will never forget him nor will anyone who knew him. Wish you and the family strenght and relief.

Unknown said...

MIMI juan'm your brother you write these words at the moment so painful and very hard especially for you, because you were very attached to zvonemir.
I circumstances of our lives could not be with you even though you always had in my mind and my heart, but the destination is so cruel to dear miserably, when at last we are arrebate we met the possibility of podernos find and get to know more. Not suffer brother insurance that will be in a better place and from that safe place to be doing what they always did, take care of you. I keep thinking a lot about yourself here does not suffer brother will always be with us
I love you. My heart is broken by a big pain.
Brother, I reminded myself that never comes here to be what it was zvonemir but I would like to be your support even in the distance you want.

Unknown said...

Querido Mimi y familia en estos momentos de dolor y tristeza quiero unirme a vosotros y daros todo el cariño y amor que tengo por vosotros.
Y recordar a Zvonko como lo que fue una persona valiente honesta buena y cariñosa.Con todo mi amor hacia vosotros todos los besos y abrazos del mundo.

piki said...

svestranijeg sportaša i kompletnijeg policajca od Zvone nisam upoznao , divio sam se njegovoj snazi i sposobnosti , poštovao sam njegovo iskustvo i mudrost , volio sam njegov osmjeh i vedrinu... Drago mi je što me život doveo u Bihać i ukrstio nam puteve, žao mi je što više nije među nama... PIKI

Anonymous said...

iskreno moje saucesce...stvarno mi je zao...ja i zvonko smo odrasli skupa i shvatila sam da samo dobri odlaze....dragana kajtazovic s cijelom porodicom

Ozzy said...

Primi moje saucesce , Mimi...

Alemka said...

Iskrena sućut Mimiju, Snježi i obitelji Slipčević.

Zvonko, počivaj u miru!

Alemka

peđa slavni said...

Prim moje iskreno saučešće, Mimi...

Esmir Prlja said...

Primi moje saucesce,

anel poprzenovic said...

ZVONKO najzalije mi je sto ti nisam mogao reci onu nasu staru "IMAM JA"
Najiskrenije saucesce supruzi Snjezi,bratu Mimiju,ocu i majci.
ANEL BiH.

miljenko said...

Moja sućut!

Frano said...

Primi moje saučešće.

Anonymous said...

ISKRENO SAUCESCE PORODICI SLIPCEVIC.ZVONKO JE BIO CUDO OD COVJEKA...FALICES NAM..EDIN I ANJA

Anonymous said...

Dragi Zvone proveli smo zadnje sate zajedno nikad necu zaboraviti kad si mi rekao da sebi uzmem pidžamu i da ću ti naumpasti i danas kad je god vidim ti mi naumpadneš,naučio sam od tebe dosta stvari,ulijevao si povjerenje kakvo je rijetko ko imao nada sve bio si čovjek i otiša kao istinski borac za bolje sutra neka ti je vječna slava.
Tvoj prijatelj Goci

Anonymous said...

NISAM GA DUGO POZNAVAO AL OTKAD ZNAM ZA SEBE ZNAM I ZA ZVONKA... BIO JE LEGENDA I OSTACE LEGENDA
SAD JE NA NAMA DA GA SLAVIMO ONAKVOG KAKAV JE BIO.. DA MI JE SAMO JEDNA OD NJEGOVIH VRLINA IMAO BIH PREFIX SUPER.... POZDRAV NAJBLIZIMA

Rene L.; leclercvic@hotmail.com said...

My sincere condolences,
Today, June 16th, I just learned about the terrible news, as I was looking for “Svonko”.
I worked with this man oversea for UN in 2004 and 2005.
Everybody was talking about his courage and how brave he was.
Loved by everyone around him, without hesitation, he was always risking his own safety to help and protect people from other country, other ethnic origin and religion.
This man was a model in his field.
What a loss for his country; what a loss for his family and friends.
We will remember him.
From a devastated old friend from Canada, who share your pain.
R. Leclerc

Unknown said...

He was such a good guy wit a big big heart.i cant beleive he's gone.i will never forget him,he will always be in my heart